Pluimveehouderij - Moderne Landbouwmethode Landbouwgoederen.
21 juni,

De gewoonte om vogels te domesticeren voor de productie van vlees, eieren en veren staat bekend als pluimveehouderij. Kippen, kalkoenen, eenden en ganzen zijn de eerste keuze voor de domesticatie, terwijl parelhoenders en squabs worden gedomesticeerd op basis van het gebied en de aandacht. Als u van plan bent een pluimveebedrijf op te richten of een idee heeft om er in de toekomst een te beginnen, dan bent u op de ideale locatie. U zult de vereisten, praktijken en principes kennen die in de pluimveehouderij worden gevolgd.

1. Selecteer eerst uw respectieve pluimveesector.

Er zijn twee soorten pluimveehouderij: vleeskuikens en legkippen. Vleeskuikens zijn pluimvee, verhoogd met als enig doel vlees te creëren. Aan de andere kant zijn Layers kippen die worden grootgebracht voor de productie van eieren.
Daarom stelt u door te kiezen in de deelsectoren van de pluimveehouderij eerst de fondsaspecten in kaart en structuur.

De vijf subsectoren zijn:

  • Vlees generatie.
  • Ei generatie.
  • Productie van pluimveevoer.
  • Kippenfokkerij (broederij).
  • Ei- en vleesverwerking.

Afgezien van de financiële factoren, zijn de installatie- en locatievereisten van de structuur afhankelijk van de subsector die u kiest.

2. De volgende stap is het kiezen van de vogelsoort.

Als je een krap budget hebt of een mentaliteit hebt om met een minimaal budget te experimenteren, is het veel beter om met de pluimveehouderij te beginnen door twee tot drie vogelsoorten te kiezen. Als een volgende stap met een veilige financiële basis, kun je uit talloze vogelsoorten bestaan. om het bedrijf te produceren en op te schalen.

Over het algemeen kiezen pluimveehouders ervoor om vogels zoals huishoenders (pluimvee) als vleeskuikens te verhogen. Aan de andere kant fokken ze eend, gans, kwartel, pauw, duif, kalkoen als leghennen.

3. De volgende stap is het maken van uw boerderijlogo.

Merkwaarde heeft impact op de markt. Een goed ontworpen embleem is een eerste vereiste voor het merk om erkenning en populariteit op de markt te krijgen. Marketing van uw bedrijf is een must in de huidige situatie. Een cool logo draagt bij aan de indruk en het ontwerp van uw site.

Uw logo vertegenwoordigt het merk en zal verschijnen op uw eigen boerderijproducten, sites, visitekaartjes, commercials en in elk mogelijk advertentiedomein. Een in het oog springend embleem is dus cruciaal. Het bevordert uw verkoop.

4. Wees bewust en alert op uw markt.

Wees je bewust van je eigen kopers. Begrijp wie uw lokale kopers zijn. Verkoopt u momenteel rechtstreeks vanaf uw boerderij aan consumenten of verkoopt u uw producten aan detailhandelaren of groothandel, doet het ertoe en heeft dit een impact op uw bedrijf.

Het volgende belangrijkste facet is, hoe kunnen uw consumenten weten waar ze u kunnen vinden en zijn ze zich bewust van de kwaliteit van de goederen die u produceert. Als uw consumenten uw producten leren kennen en er tevreden over zijn, zal dit uw productiviteit beïnvloeden en toenemen. Het promoten van uw producten bij groothandels en restaurants zal uw inkomsten verhogen en u helpen om een betrouwbare bron van inkomsten te hebben.

5. Zorg voor een plan en blauwdruk.

Naast het identificeren van de huidige markt en de benodigdheden, is het voorbereiden en opzetten van een blauwdruk volgens uw doel wat u moet doen. Plan respectievelijk op marktschaal en originele uitvoering. Er zijn specifieke locatievereisten voor de vleeskuikens en leghennen. Kies dus een locatie die specifiek is voor de subsector die u kiest.

Het voeren van en het geven van een veilige beschutting aan het pluimvee is een eerste vereiste. Focus dus op de apparatuur zoals machines, huis, waterers en feeders.

Het volgende belangrijkste aspect is het fonds. Wees klinisch over uw financiële investering met betrekking tot de constructie- en voedingssecties. Gezondheidszorg is het dominante facet omdat je op tijd moet zorgen voor de medicijnen en vaccinaties. Als u nalaat om met dit bedrijf om te gaan, dan zullen de productiviteits- en inkomstendaling exponentieel zijn. Je moet dus voorzichtig zijn.

6. Boerderij locatie.

Kies de boerderijlocatie om uw pluimvee in de buitenwijken van de stad op te zetten. Dit zal de effectieve grondprijs en arbeidskosten verlagen. Kies echter geen locatie die te ver van de angstige stad of stad ligt. Kies uw locatie met uw doelgroep in gedachten. Al deze stappen helpen u om de benodigdheden op tijd te krijgen, de goederen agressief te leveren en de productiviteit op te schalen.

7. Kweek en verkoop regelmatig koeien.

Koop eendagsduivin, voer en koester ze tot zes weken en verkoop ze daarna.

8. Adverteren voor uw product.

Marketing is een belangrijk aspect om elk bedrijf uit te voeren. Voor een kwaliteitsproduct is een goed geplande advertentiestrategie noodzakelijk om de verkoop te stimuleren en de omzet op te schalen. Door uw product op de nabijgelegen regionale markten te verkopen, kunnen individuen meer te weten komen over uw product. Efficiënt gebruik van elektronische advertenties via websites en het promoten van uw goederen op sociale media verbetert de verkoop en indruk op het merk. Conventionele methoden, zoals het promoten van uw goederen door middel van advertenties en het hebben van visitekaartjes, kunnen helpen.

Over het algemeen moet u deze gedachten in gedachten hebben voordat u uw boerderij plaatst. Bekijk in de eerste plaats enkele boerderijen om een praktisch idee van landbouw te krijgen. Bij het zien van een boerderij leert u de realtime best practices en stappen kennen die u tijdens het opzetten van de boerderij moet vermijden. Zet je boerderij op kleine schaal en je bent in staat om je boerderij met de tijd uit te breiden. Als tip: verkoop je boerderijmest in de zomer. Vernieuw de pluimveevogels elke dag om de productiviteit op te schalen. De verdiensten zullen hoog zijn. Als u de beste methoden oefent met behulp van een strategie en deze implementeert, is een groot rendement gegarandeerd.